Topic: Veverita DEGU !

AM deschis acest subiect pentru cei care au veverite DEGU ! Va rog sa postati aicea informatii despre aceste animalutze dragutze ! smile

Re: Veverita DEGU !

Eu am 2 veverite DEGU si sunt foarte jucause si frumoase. :sanatate:

Adaugat: 24-05-2008 22:15

nu se mai numesc si chinchilla sau e cu totul altceva?ca seamana tongue .

You and me are friends...you smile,I smile...you hurt,I hurt...you cry,I cry...you jump off a bridge,I'm gonna miss you

Veverita degu se trage din chinchilla ii neam cu ea smile

da nu e tot aia.oricum sunt fffff dragalasi!

You and me are friends...you smile,I smile...you hurt,I hurt...you cry,I cry...you jump off a bridge,I'm gonna miss you

Cine sttie sa dea informatii despre veverita degu va rog sa postati aicea wink

am gasit in engleza daca stii.........:
Degus

Degus are inquisitive and friendly, making them delightful companions. It's best to keep two or more same-sex degus together, since they are very social and will not thrive alone. With good care, degus live an average of 6-8 years.

What you should know about Degus

Avoid sudden movements and loud noises, so your degus will trust you and let you handle them easily. Degus are full of curiosity, and may sniff or gently nibble your fingers. Children should always be supervised when holding degus, to prevent accidental falls and injuries. Regular exercise outside the cage, in a degu-safe room, is vital to good health, and a bath in Chinchilla Dust 2-3 times a week will be greatly enjoyed.

Housing
Degus need room to exercise, so choose as large a cage as as possible. Metal cages with solid multi level floors are best, as degus can chew through both wood and plastic. Wire floors and exercise wheels are unsuitable for degus, they can injure feet and tails. Cover the floor with safe bedding, such as Aspen shavings or Carefresh, and add shredded paper in a wood nesting house. Do not use pine or cedar shavings, as they contain harmful oils.

Diet
A healthy diet is based on specially formulated degu pellets or half chinchilla and half guinea pig pellets mixed, plus good-quality Timothy or alfalfa hay, available at all times. Supplement this with small amounts of fresh vegetables, especially leafy greens and carrots or sweet potatoes, with a few seeds or nuts. Water should always be available in a sipper bottle.

Cleaning
Clean soiled areas daily and change the bedding weekly. Food dishes, water bottles and the cage bottom need washing weekly. Always rinse and dry the cage well before adding fresh bedding.

Fertility
Female degus can become sexually mature as early as 8 or 9 weeks old. To avoid health risks and unwanted babies it's important to accurately sex and separate degus no later than two months of age.

Health
Degus are generally hardy animals, but if they are fed sugar they may suffer from diabetic-related illnesses, such as cataracts, weight-loss, kidney damage, blindness, and loss of circulation. Mouth problems include overgrown teeth and white teeth. Be alert and consult an exotics vet if you notice signs of illness or injury.

Warnings
Never give your degus any food containing sugar, or they will become ill. Also, remember not to hold them by the tail, as it will break off.

in engleza tot am gasit si eu da nu le prea am cu engleza si deaia nu inteleg chear tot sad smile

daca vrei cand iau vacanta o sa ti le traduc eu.sunt un geniu big_smile

Adaugat: 27-05-2008 18:18

prima prop. suna cam asa:Degu sunt prietenosi ceea ce ii face companioni minunati.Perfect ar fi sa fie 2 sau mai multi pentru ca sunt foarte sociali si nu le place singuri.Cu ingrijire conrespunzatoare pot trai 6-8 ani.
sau asa ceva.mai mult traduc cand am timp ca maine am teza si nu pot traduce tot textul smile

k smile daca poti sa traduci sa fie si informatii despre aceste animalutze smile ca se gasesc cam greu smile ms oricum

pai am observat ca, chiar pe prima pagina e un articol despre aceste veveritze dragalashe. l-ai vazut pe acela?

da chiar poti cere si acolo un articol in romana smile

mai pune niste poze ca sunt super dragute...:*

Dragostea unui animal este scanteia sufletului unui om...(camy il iubeste pe zuzu)

ssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr dragute!!!!!! :pup:

uitativa la Animale albume pe pagina 3 acolo apar veveritele mele si datile niste voturii daca va place asa mult smile da o sa mai pun poze noi cu ele

wink

:pup:

[img][/img]

:heart: ce scumpi sunt :pup:

Pe la voi prin judete ati gasit aceste animalutze ? eu stau in arad si numa in timisoara am gasit smile

eu n-am vazut niciodata veverite Degu in Bucuresti, dar e posibil sa fie si sa nu stiu eu. oricum sunt tare dulci si frumushele.

nici eu nu am vazut in Bucuresti hmm

Am vazut azi veverite pitice 300 RON una super faine, sa vedeti ce  topaia pe acolo super  dragutze smile

Adaugat: 10-06-2008 20:49

nu vati cumparat nimeni veverite ca si ale mele ?:)

300 de ron???ce jegmaneala !!!!!:wow: